HBM Combi machine

Manus

Actieve deelnemer
5 jan 2012
29
0
Hoi,

Herman de Ridder, getrouwd, 27 jaar oud, een zoontje van 5 maanden, in het dagelijks leven timmerman bij een klein aannemersbedrijf. Dat is wie en wat ik ben. Heb mezelf op dit forum aangemeld omdat ik sinds deze week in het bezit ben van een combi machine van HBM (230 Volt). Van deze machines is niets meer te vinden, en ik heb nog wel een paar vragen. Zijn er onder jullie mensen die deze machine kennen. Foto's vind je er niet van maar deze ziet er het zelfde uit:


http://www.bplusf.nl/catalog/download/houtbewerking.pdf

kijk dan naar de Cema gepp 200x6.
Deze machine ziet er bijna hetzelfde uit als die van mij.
Zijn er mensen die dit kennen?

Groet

Herman
 

doener

Actieve deelnemer
22 dec 2011
53
0
Eindhoven
Hallo Herman,
Welkom.
Ik wist niet eens dat er van die combimachines bestonden dus ik kan je er niet mee helpen.

Gr. Rene
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Over het algemeen zijn de machines van HBM afkomstig uit China, en zit er een etiket HBM op. Dezelfde machines vind je met andere etiketten op andere plekken. Ik denk dat er wel 6 leveranciers zijn die bv. de HBM 450 houtdraaibank onder hun eigen naam leveren, met een iets ander typenummer, terwijl het steeds dezelfde machine is.

Dat betekent dat je best een kans hebt dat deze machine ook in Duitsland geleverd is of wordt en dat daar nog documentatie bestaat.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.