Fineer regio Rotterdam

010lab

Nieuw lid
21 dec 2011
2
0
Beste mensen,

Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Ik van plan om t.b.v. een maquette houtfineer te gaan gebruiken echter ik kan geen winkels/handelaren in de regio Rotterdam vinden die dit aan particulieren verkopen.

Vroeger kon ik terecht bij de Westerhouthandel in Rotterdam echter deze is dit jaar failliet gegaan. Vandaag was ik bij Baars & Bloemhoff in Schiedam, zij leveren echter alleen aan bedrijven en verkopen ook alleen hele bladen (ongeveer 2400x1200mm.). Meier & Blessing (modelbouw) heeft soms wel eens een 1 of 2 velletjes liggen maar die zijn weer erg klein (A4-formaat).

Wie weet er een adres in of in de buurt van Rotterdam. Bij voorkeur een ruim gesorteerde aangezien ik nog geen directe keuze voor de houtsoort gemaakt heb. Het zou mooi zijn als ze ook kleinere bladen dan 2400x1200mm. verkopen.

Hopelijk weet iemand een adres!
 

010lab

Nieuw lid
21 dec 2011
2
0
@Jan: dank, ik kwam deze een paar minuten geleden ook tegen via een speakerbouw forum. Ziet er goed uit. Weet je of ze ook aan particulieren leveren.?
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Fineer in de afmeting 2400x1200 mm, is fineer dat al is voorgelijmd op papier. Dit soort fineer zul je niet snel te koop aantreffen in kleinere afmetingen. Hooguit als afvalstukken. Fineer "rechtstreeks van de boom" is meestal niet breder dan 25 a 30 cm. Uitschieters daargelaten.

Ed
 

joost35

Nieuw lid
5 sep 2014
1
0
Mocht je nog opzoek zijn naar Fineer ik verkoop fineer.

Beste mensen,

Wellicht dat iemand mij hier kan helpen.

Ik van plan om t.b.v. een maquette houtfineer te gaan gebruiken echter ik kan geen winkels/handelaren in de regio Rotterdam vinden die dit aan particulieren verkopen.

Vroeger kon ik terecht bij de Westerhouthandel in Rotterdam echter deze is dit jaar failliet gegaan. Vandaag was ik bij Baars & Bloemhoff in Schiedam, zij leveren echter alleen aan bedrijven en verkopen ook alleen hele bladen (ongeveer 2400x1200mm.). Meier & Blessing (modelbouw) heeft soms wel eens een 1 of 2 velletjes liggen maar die zijn weer erg klein (A4-formaat).

Wie weet er een adres in of in de buurt van Rotterdam. Bij voorkeur een ruim gesorteerde aangezien ik nog geen directe keuze voor de houtsoort gemaakt heb. Het zou mooi zijn als ze ook kleinere bladen dan 2400x1200mm. verkopen.

Hopelijk weet iemand een adres!

Mocht je nog opzoek zijn naar fineer ik verkoop fineer en ben gevestigd in Rotterdam bij de keilewerf.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.