Mooi gereedschap

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ik denk dat dit wel het meest bizarre gereedschap is wat ik ooit gezien heb.
En hier een schaaf.

Zou het pijn doen als je hier mee op je vingers slaat?

En als laatste een draak.


Gewoon genieten van vooral mooi gereedschap.
http://heinztools.com/index.html
IK heb een beetje op zijn site zitten kijken, :mrgreen: :mrgreen:

Attached files
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Inderdaad heel... uhhh.... bijzonder, heb je de prijzen gezien?

Vraag me overigens af of ze ook buikbaar zijn.
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Gebruiken????
Ik denk het niet, dit gaat in de vitrine. En je neemt het natuurlijk mee als je naar een open dag gaat waar je de mensen van het forum tegen komt. Gewoon om mee te patsen.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Euh ja, heel bijzonder...
Maar zeker wel leuk bedacht en knap gemaakt. Het is in brons gegoten als ik het goed begrijp, wat me voor een hamer niet zo'n geschikt productieproces lijkt.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
GAAAAAAAF.....echt heel bijzonder. Je gaat dit gereedschap inderdaad niet voor zwaar werk gebruiken maar gewoon af en toe eens naar kijken. Dan pak je het even op "Oh....mooi he" en dan leg je het weer neer. IK heb wel wat dingen gezien die ik wel erg mooi vond........grrrrr......weer een toevoeging aan mijn wensenlijstje......
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
armadaman zei:
Hallo Kees
Dit koop je volgens mij niet voor de functionaliteit.,meer voor de genialiteit. En natuurlijk om mee te patsen.

Ja natuurlijk, maar het moet wel volledig functioneel zijn natuurlijk! Dus eigenlijk had 'ie die hamerkoppen uit staal moeten maken.
 

Tureluur

Actieve deelnemer
11 jan 2011
27
0
Wat een bizar spul zeg. Maar het is wel geinig bedacht. Ik moest meteen denken aan wat gereedschap dat ik tijdens een bezoekje aan het Vaticaan museum tegenkwam. Als je het dan toch over duur en onwerkbaar hebt :eek:
Ik zelf ben tot nu toe altijd tevreden geweest met mijn stanley hamer. De paus pakt het blijkbaar toch anders aan :p
[album]345[/album]
[album]344[/album]
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.