kerstmarkt Lemmer 16/1

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Vrijdag 16 jan. a.s. is er langs Het Dok in hartje Lemmer bij prachtig verlichte grote klassieke zeilschepen een kerstmarkt met ruim 50 kramen, koren, orkesten, glühwein, hapjes - kortom sfeer.
En te midden van dit geweld een zeldzaam rustpunt met hout, waar houtbewerkers van harte welkom zijn voor een mini woodworking meeting rond mijn houtdraaiwerk.
Onderwerp: hoe kunnen we een "woodworking.nl" wedstrijd van de grond tillen met b.v. zelfgemaakt werk van hoge kwaliteit inclusief expositie van alle stukken.
Ben benieuwd wie mij ideeën in het oor fluistert.
vr.gr. Jan Pranger.
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Jammer, jammer, jammer te veel storm en regen op komst.
De organisatoren hebben een moedig maar verstandig besluit genomen: het gaat niet door.
Dus alle extra gedraaide kerstversiering (allerlei soorten kerstboompjes en "spanbäumchen) kan weer in de kast :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
vr.gr. Jan Pranger.
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Dat is inderdaad jammer (niet dat ik van plan was te komen, ik woon tegen de Belgische grens). Gelukkig is er volgend jaar weer een kerst!

Misschien kan je wat foto's plaatsen van je gedraaide kerstversieringen zodat we toch een beetje in de sfeer kunnen komen?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.