Vraag

delietj

Nieuw lid
8 dec 2011
1
0
ik zit dit jaar met mijn Gip op school.Il moet een bureau maken in spaanderplaat beplakt met Print 411 SEI.

Ik heb al 1 keer een jury moment gehad en kreeg een vraag.

De vraag luide : Wat wil Print zeggen? En wat wil SEI zeggen?

Kan iemand helpen met deze vraag te beantwoorden ?

Alvaste Bedankt
 

tuoh

Oud hout
Bij gelijk welk ambacht is het kennen van de verschillende materialen en hun eigenschappen een wezenlijk onderdeel van de totale vakkennis. Je zal je daar dus in moeten gaan verdiepen, vroeger was het dikwijls moeilijk om informatie te vergaren, maar met de komst van het "www" verloopt dat een stuk makkelijker.
Gelijk welke zoekrobot komt met het antwoord op al je vragen, waarom dus niet proberen.

Val Google eens lastig met volgende zoekterm: "Abet Laminati" en je ziet al je vragen beantwoord. Meer nog, je komt dingen te weten waar je zelfs niet naar op zoek was, maar kennis heb je nooit teveel :D

Succes met de speurtocht,

André
 

@lex

Actieve deelnemer
26 okt 2010
242
0
Hoi Delietj,

Je topicnaam geeft niet erg duidelijk aan waarover je een vraag hebt. Als iedereen een topic waarin een vraag wordt gesteld 'vraag' zou noemen, zou het een grote tour worden specifieke onderwerpen te volgen. Wellicht was 'vraag over Print 411 SEI' een duidelijkere topictitel geweest.

Groet, @lex
 

SamPonette

Post veel
5 nov 2010
2.135
4
Antwerpen
www.samponette.be
http://www.abet.nl/product/30/129?search_key=411

gebruik je deze? lees dan hier de technische gegevens ;) Print is de naam van de collectie in elk geval.

En wat Tuoh zei geldt eigenlijk voor bijna alles tegenwoordig. Elke fabricant geeft meestal liefst zoveel mogelijk info vrij op het internet om klanten te overtuigen. Zeker omdat ze weten dat de concurrentie het ook doet.

Staat het niet helemaal duidelijk op de site: bel dan de lokale dealer even op, die helpt je met alle plezier verder.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.