Even voorstellen :-)

johantr

Nieuw lid
27 nov 2011
7
0
Hoi

Ik zal me even voorstellen ik ben johan trijssenaar uit den haag 36 jaar en ben eigenlijk sinds een korte tijd geinspireerd door hout en alles eromheen.

Ik moet zeggen dat ik het altijd leuk heb gevonden om te knutselen modelbouw en thuis klussen.

Maar sinds een paar jaar hebben mijn vriendin en ik een boot die al helemaal af was, maar hebben nu een andere boot waar nog genoeg aan gebeuren moet.

Ik ben mezelf eigenlijk gaan verdiepen in houtbewerking omdat we voor onze vorige boot een gasbun nodig hadden en heb 'm dus van hout gemaakt en gelamineerd met carbon/aramide.

En ik heb de deksel zelf ingelegd met fineer was ook de 1e keer.

Nou ik hoop hier nog een lange tijd op dit mooie forum te kunne genieten en vragen te stellen.

Ik zal wel een paar foto's plaatsen van mijn 1e projectje de gasbun.

Groetjes

Johan
 

WR1944

Oud hout
Welkom op het forum. Er zijn hier meer botenbouwers dus als je vragen hebt kan je ze hier lozen. En je kan natuurlijk je eigen ervaringen inbrengen.
Die gasbun ziet er strak en erg nautisch uit. Ik weet niet of het een fotografische vertekening is maar het lijkt of de punten van de 45 graden posities niet op dezelfde cirkel liggen als de 90 graden posities.
 

johantr

Nieuw lid
27 nov 2011
7
0
Dank jullie wel,

Heel erg bedankt voor de complimenten :D

Watt betreft de punten van de ster/roos ik heb gewoon wat getekent als probeersel ik heb het op zo'n rotring tafel getekent maar heb niet gekeken naar de cirkel van de 90 graden en 45 graden :lol:

Groetjes

Johan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.