Even voorstellen

R.Dijk

Nieuw lid
12 nov 2011
1
0
Hallo allen,

Laat ik me even voorstellen. Ik ben Robin van Dijk. Helemaal nieuw op het forum als lid, maar de afgelopen maanden heb ik een aantal onderwerpen op dit forum met vooral veel plezeier gevolgd. Ik ben onlangs begonnen als meubelmaker. Een echte beginner dus. Ik heb het een en ander aangeschaft aan apparatuur, waaronder een geweldige (bijna antieke) vlak-vandiktebank van DeWalt (DW50 uit 1981), een Scheppach freestafel en een Scheppach afzuiger. Een zaagtafel en wat randapparatuur had ik al eerder aangeschaft. Vooralsnog ben ik bezig met steigerhout, maar de houtvoorraad wordt zeker uitgebreid. De eerste projecten staan al op stapel. Als ik de tijd heb, zal ik wat ervaringen delen. Maar ik denk dat de vragen die ik heb de overhand zullen hebben in het begin :lol:
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
244
0
Welkom hier.

Wat is antiek?

Ik heb een scheppach HM1 vlak vandiktebank. Geen idee hou oud, maar volgens mij uit de jaren 70?
Doet het vooralsnog prima :)

Veel plezier hier..
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.