Uitstekende service van Baptist.

D

DervishD

Guest
Afgelopen vrijdag ben ik het kapje van mijn Lie Nielsen #102 blokschaafje verloren. Ik moest een reparatie aan een teakdek uitvoeren en de boot lag in het water. Ik moest even de beitel slijpen dus ik haalde het schaafje uit elkaar. De rest van het schaafje lag op het dek en toen ik weer terug liep naar waar ik bezig was struikelde ik bijna en stootte daarbij met mijn voet tegen het kapje dat toen in het water viel. Daarop heb ik met Baptist gebeld en die sturen gratis een vervangend kapje dat ze nog hebben liggen. Uitstekende service van Baptist!
 

WR1944

Oud hout
Of je kan met een sterke magneet gaan hengelen.
Ik deed stage op een constructiebedrijf aan het water (Braat in Rotterdam in 1968 en fabrikant van het Feyenoord stadion en de eerste Van Brienenoordbrug) en in het weekend kwamen mensen met een roeibootje en een magneet aan een touw langs de kades. Ze haalden een hoop gereedschap en oud ijzer op. Maar de Rijkspolitie te water was er ook dus regelmatig werd een partij in beslaggenomen en konden we op het politiebureau gaan shoppen. Gelukkig werd de bedrijfsnaam in het gereedschap geslagen, men had van het verleden geleerd.
Met messing, brons en sommige soort RVS werkt het uiteraard niet.
 
D

DervishD

Guest
rené13 zei:
je kan ook duiken he:p

We zitten in Harlingen aan het kanaal, wat denk je nou zelf?

WR1944 zei:
Of je kan met een sterke magneet gaan hengelen.

Met messing, brons en sommige soort RVS werkt het uiteraard niet.

Het kapje is net als de rest van het schaafje van brons. Gaat dus niet lukken zoals je zelf al aangeeft.

Anyway, wat de fuck maakt het uit? Het is gewoon uitstekende service van Baptist. Mag best vermeld worden.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Eigenlijk ben ik niet anders gewend !! Het zal niet een van de goedkoopste zaken zijn maar qua service kunnen weinig bedrijven aan hun tippen en dat is het prijsverschil vaak meer dan waard !!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.