Jan stelt zich voor

Morinijan

Actieve deelnemer
29 aug 2011
43
4
Hallo allemaal,

Net als velen voor mij kijk ik al een tijdje op dit forum. Vond dat het nu tijd werd om zelf ook maar eens een berichtje te posten.
Ik ben Jan, 45 jaar en woon in Groningen. Zo lang ik me kan herrinneren ben ik altijd wel aan het knutselen geweest. Soms met hout soms met fietsen, brommers en motoren.

Sinds een aantal jaren ben ik mij steeds meer voor hout en houtbewerking gaan interresseren. Tijdens een cursus machinaal houtbewerking, die ik gedaan heb bij de Stadswerkplaats in Groningen, heb ik een keukentrolley gemaakt. Deze trolley was mijn eerste echte meubel. Daarna heb ik nog wat kleine meubels genaakt.

Verder heb ik gemerkt dat ik houtdraaien en houtsnijden ook erg leuk vind. Dus in de stadwerkplaats al een paar houten hamers gedraaid. :D

Zelf vind ik het leuk om ander mans werk te zien dus ik zal binnenkort ook wat foto's van mijn werkstukken op het forum zetten.

Groeten,
Jan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.