Mooie link

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
447
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Das ook een interessante link. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat toch uit naar strakke werstukken zonder die "schorsranden" eromheen. De desbetreffende werkstukken uit de link kan ik ook niet echt bewonderen. Sommige vinden die natuurspelingen artistiek, ik persoonlijk vind het foutjes.
 

houtmannetje

Actieve deelnemer
27 mrt 2008
270
0
houtmannetje.nl
Het is de manier van benaderen het ene is heel doordacht en rationeel en het andere is meer met het gevoel,, er is voor beide wat te zeggen,, ik kan beide soorten waarderen maar ga persoonlijk voor het laatste

hier een link van iemand die beide doet

spiral_donut.jpg


http://cuttingedgewoodturning.com/bowls.php

ik kwam deze gesegmenteerde vazen in gebleekt wenge (nog nooit van gehoord) tegen

gebleektwenge.jpg
 
A

Athanor

Guest
Prachtig werk, ik kijk er vol bewonering naar! Lijkt me voor Ad een hele uitdaging om dat te evenaren, volgens mij kan hij het aan en dan waarschijnlijk ovaal i.p.v. rond ;)

Gebleekt wenge, ook nooit van gehoord, alhoewel dat in zonlicht vanzelf wel bleekt. Geeft overigens een heel mooi effect in die vazen.

Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.