Mijn werkplaats (+werkbank)

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Hierbij wat plaatjes van mijn hobby hok :)

Overzicht:
Er moeten nog wat landbouwvoertuigjes binnen dus moet 's avonds (en vooral 's winters) flink opruimen




Het opklapbaar zijstuk aan de werktafel is vooral om lange platen en planken makkelijk te kunnen zagen zodat deze niet kantelen na het doorzagen

En dan ook nog ff mijn (quick & dirty) freestafeltje op een warkmate




Attached files
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Ha Peter

Mooie ruimte zo, ik vind de werkbank meer dan geslaagd, lekker stevig. Ik had je klaptafeltje nog niet gezien. Misschien niet echt geschikt om op de hakken en schaven maar wel ZEER geschikt om ff wat neer te leggen. Ook tijdens het afwerken een mooie plank om op te oliën of te lakken, mors je wat, dan kan je altijd nog die plank vervangen.

Hartelijke groet Hugo
 

markvanzee

Actieve deelnemer
4 okt 2011
469
1
langerak
lekker veel ruimte om te werken!

ps. pvc gebruiken voor afzuiging is eigenlijk uit den boze he, word statisch=vonken
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Het opklapbare blad is inderdaad niet stevig genoeg om op te hakken of schaven maar werkt ideaal om dingen op te leggen en het werkgedeelte vrij te houden
Links langs de muur is ook nog een werkblad van 4 meter lang (net niet op de foto) met 2 bankschroeven dus werkblad is er genoeg :D

Geen PVC? Ow. Weer wat geleerd :)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.