oud gereedschap

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
hey hallo
ik ben gister even wezen shoppen bij een mevrouw die haar man was overleden en zij wilde van het gereedschap af dus ik ben even wezen kijken en uit 3 dozen vol heb ik dit uit gekozen een paar beitels 2 haal messen 1 recht en de ander bol twee hol en bol schaven een spijkertrekker en een paar oude lijm tangen altans dat denk ik ook nog een kap zaagje en een stanley schaaf je een 101 als ik het goed heb gr van leroy

Attached files
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Mooie en leuke aanwinst Leroy. Vooral die oude en misschien wel antieke klemmen. Heb je al eens gekeken op www.mot.be. Dar staat ook veel oud gereedschap - museum oude techniek.
Trouwens kun je tussen de zinnen ook even aangeven waar ik moet ademhalen? ;) ;) ;) Alhoewel ik je verhaal best wel snap.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
Hallo Leroy,

Mooi spul! Die bolle profielschaaf met P onder een kroon is van Pytersen in Sneek. Die heeft to 1892 schaven gemaakt als conculega van Nooitgedacht. Die holle schaaf is natuurlijk een Nooitgedagt, altijd moeilijk om te zeggen uit welke periode maar hij ziet er wel vooroorlogs uit.

De beitels vind ik ook heel mooi. Er zit overal nog wel lekker veel werk aan zo te zien.
 

leroy

Post veel
23 jul 2010
1.023
32
hey hallo
ja ik zag hem en ik dacht die moet ik hebben .
het is echt een lekker zak formaat .
leuk hebben dingetje
gr leroy
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.