Kaasplankje

taktix

Nieuw lid
29 okt 2011
4
0
Rotterdam, Zuid-Holland
Hallo,

Graag wil ik weten welk soort hout ik het best kan gebruiken voor het fabriceren van dit kaasplankje:


Iemand tips? Het wordt mijn eerste project. Ben benieuwd.
Het moet dus wel stevig hout zijn want er wordt in gesneden. Hoe krijg je de verschillende kleuren? Is dit enkel door het soort hout of is hier een andere kleur beits gebruikt?

Alvast bedankt allemaal voor het meedenken!

Groeten,
Taktix

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Taktix,

De verschillende kleuren zijn de eigenlijke natuurlijke kleuren van diverse houtsoorten. Ik heb de afgelopen tijd redelijk wat snijplanken gemaakt uit diverse houtsoorten. Je kunt erg veel kleuren vinden in hout dus laat je fantasie de vrije loop.
 

taktix

Nieuw lid
29 okt 2011
4
0
Rotterdam, Zuid-Holland
Bedankt voor je reactie! Heb je nog tips over het soort hout? Iets wat een beetje stevig is en dat niet verkleurd door kaas. En kan je dat bij de bouwmarkt kopen?

Groeten,
taktix
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.676
3
Nee de bouwmarkt is niet de plaats om hout te kopen. Maar rick heeft vast wel wat voor je.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Bij de bouwmarkt zal je dit niet zo snel vinden. Er liggen hier vast nog wel wat stukjes. Mocht je meer willen weten stuur dan maar een berichtje.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.