Nieuweling

Tijmen

Actieve deelnemer
Hallo, Mijn naam is Tijmen, goudsmid van beroep, met grote interesse in hout, die erg aan het groeien is de laatste tijd.
Lastig, want mijn eigen vak vraagt ook veel interesse ;)
Hier terecht gekomen omdat ik een sushi-set ga maken, edelmetalen plus wat mooie stukken hout.
Veel ervaring in hout heb ik niet, enkel wat fineerwerk(oldtimers), een Elektrische gitaar gebouwd en laatst een boel presentatiemateriaal voor sieraden uit padouk en flamed maple.
Heb al gezien dat hier veel informatie is, dus ik zal hier veel rondkijken!
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Welkom Tijmen. Een spannende combinatie "hout en (edel)metaal". Ben benieuwd naar je producten.
Zelf vind ik het werk van Jan Kerkstra en Marion Pannekoek heel geslaagd: www.thejewelrystory.com
Ik zal jouw site ook even bewonderen. Mocht je belang hebben bij kleine stukjes bijzonder hout laat dan maar van je horen.
vr.gr. Jan Pranger.
www.arstorno.nl
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Wist je dat er een houtsoort 'Gouden regen' bestaat? :lol:

Welkom, ben benieuwd naar je toekomstige werk. Ik heb zelf wat aangeklooid met hout en metaal, zoals oud eikenhout met roestige staven, of 'warm' hout en koper.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Mooie techniek beheers je (voor o.a. die trouwringen) Lijkt wel iets op damaststaal, of heb ik dat helemaal mis?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.