spelen met lijnen

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Van een opdracht had ik nog wat Russisch berkenmultiplex over. Mooie stukjes om te experimenteren met lijnen door het stuk op verschillende manieren op te spannen.
Mooie lichtjes voor de donkere dagen en enkele armbanden voor de kleinkinderen, die toezicht hielden bij het maken.
vr.gr. Jan Pranger.

Attached files
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Hallo Jan,

Dat ziet er allemaal weer goed uit! Het valt me op dat het multiplex zo mooi gaaf is. Is het nog van een speciale kwaliteit? Ik heb ook wel eens multiplex gehad dat vol zat met loze ruimtes. Dat had ook lang niet zo'n mooie tekening en contrast als dit soort.

Ik denk trouwens dat je ook hele mooie effecten kunt krijgen als je het multiplex een paar keer verlijmd, dan zagen en opnieuw verlijmen. Heb je dat al eens geprobeerd?

En als laatste, wat is je werkwijze/volgorde voor het maken van de armbanden?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Yep, wederom leuke projecten. Google eens op Virginia Dotson.....ze weet ook heel meel allerlei lijnen te combineren. Eigenlijk wil ik zoiets wel eens proberen(denk ik haha)
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hoi Rick. Mooie site en producten van die Virginia Dotson. Ik heb een paar jaar geleden ook al eens zo gemaakt - zie foto.
vr.gr. Jan Pranger.

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Deze is erg mooi, de foto staat al een hele tijd in mijn mapje "Inspiratie Houtdraaien ". Soms knip ik wat foto's van internet af, zet deze dan in een mapje en soms is het heerlijk om alle mooie dingen te bekijken. Het grote nadeel is dat is dan weer vol zit met nieuwe ideeen,hahaha.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.