mijn werkbank gepimpt!

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Ik wilde al sinds dat ik mn werkbank had een simpele uitbreiding er voor maken. Dat heb ik vandaag gedaan. Kan nu meer rommel maken voordat ik het moet opruimen! en kan met grotere stukken werken op de werkbank.

Groot voordeel is dat ik de werkbank nu via de goten heb gefixeert op de staanders van mn schuur. Geen verlies meer van kracht bij het schaven!





Attached files
 

don

Nieuw lid
14 okt 2011
18
0
www.donsars.com
Ziet er goed uit inderdaad.
En altijd handig zo'n bak waar je even je gereedschap of stukken hout in weg kan leggen.
Ga je er nog voor zorgen dat de kleur naar de kleur van je werkbank toe gaat?
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Ik ga de bak niet bewerken om minder op te laten vallen. Ik vind het prima dat je duidelijk kan zien wat de werkbank is en wat niet.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
He Bram,

Zo'n bak vind ik zelf ook erg makkelijk. Had je veel last van een instabiele werkbank ? Je hebt trouwens wel heerlijk veel echt daglicht op je werkbank!! was je al begonnen aan het gefineerde horloge-kistje ?
 

Bram Sibma

Actieve deelnemer
9 mrt 2010
234
0
Hey Rick,

De vloer is van omgedraaide 60 x 40 grindtegels. De grond is wat grillig ondanks dat mn broer hem er zeer strak heeft ingelegd.

Het daglicht is erg fijn ja, maar de tl-balken boven de ramen geven nog meer licht.

Ik ga bijna beginnen aan het gefineerde horloge-kistje. Mogelijk dat ik vandaag toe kom om te beginnen aan de mal om de gebogen wanden te lamineren met de vacuumpomp. Zodra ik begin zal ik een topic beginnen waar ik al mijn voortgang en blunders in vermeld.

Bram

Bram
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.