Nieuwe website

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
Hoi,

Na lang wachten toch besloten om een eigen website te maken.
Deze kunnen jullie vinden op http://www.liefdevoorhout.nl de naam zegt natuurlijk al genoeg. Je kunt hier diverse projecten van mij vinden.

Mvg. Jesse
 

WR1944

Oud hout
Ik vind het altijd een goed initiatief om als professionaal een webstite op te zetten om je bedrijf in de etalage te zetten. Er gaat een hoop werk inzetten, zeker in het begin maar ook later.
Maar het moet uitnodigen tot het afnemen van je producten. Het moet mensen aanspreken en het moet een goede eerste indruk geven.
De tekst dient een zekere mate van werving te hebben. Laat anderen je tekst lezen en zie wat ze kunnen verbeteren. Voor wat je foto's betreft, het is veel te veel. Je dient je te beperken tot het gerede product. Begin met een paar van de meestzeggende foto's van het product en voeg een paar duidelijke foto's toe van "tijdens" waar je vakmanschap goed in uit komt.
Ik hoop dat je het ziet als opbouwend en niet in de grond borend. ;)
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Het is natuurlijk prima dat je zelf een website in elkaar zet. En als mede houtbewerker is het natuurlijk interessant om foto's van je projecten te zien. Maar als visitekaartje van een professionele meubelmaker naar potentiële klanten toe komt het ronduit amateuristisch over. Je maakt als meubelmaker (neem ik aan) ook kwalitatief hoogwaardig werk dus dit moet je site ook zeker uitstralen...

Doe jezelf een lol en kijk bij grote en bekende concurrenten is bij websites hoe dat eruitziet en ook qua gebruiksvriendelijkheid/indeling, dan weet je een beetje waar de norm ligt. Dat is zelf te bereiken maar er gaat als leek maanden werk/research in zitten. Als je dat er niet voor over hebt huur een webdesigner met een respectabel portfolio.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.