multiplex box

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Ik was bezig met een opdracht in Russische berkenmultiplex en had wat stukken over.
Gelijmd tot een blok van breed 20 cm bij hoog 18 cm en deze vorm er uitgedraaid.
Deksel is een onbespeelde DVD. Is uiteraard geheel uitgehold.
Lijkt het wat??
vr.gr. Jan Pranger.

Attached files
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ik vind de box heel mooi gelukt, maar ben er nog niet over uit wat ik van de deksel (cd en tuutje) moet vinden om eerlijk te zijn. Zeker de kleurstelling van de cd is in deze foto erg mooi gelukt, maar hoe verhoud het geheel zich in de praktijk?
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
De DVD geeft een mooi spiegeleffect en contrasteert mooi bij berken. In de praktijk zal ie het wel uithouden, want het zijn twee DVD's op elkaar geplakt/gelijmd voor meer stevigheid.
Ik heb het gehele vierkante blok in de machine gezet en toen met een zware beitel een ruwe vorm gedraaid.
Zwaar werk, want je moet wel blijven snijden anders wordt het een martelgang.
Maar ja, het resultaat telt.
vr.gr. Jan Pranger.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Mooi gedraaide doos. Zeer origineel. Alleen zou de deksel niet mijn keus zijn. We hebben het hier over smaak en die zijn zeer verschillend.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.