a teaser for my next review video

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
als ik het goed begrijp gaat hij een houten replica bouwen van een Festool machine met Festool machines, en lijm.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd.
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Inderdaad Peter, building a wooden 1:1 replica replica of the ts55 , oftewel hij gaat een een op een houten ts55 maken met het getoonde gereedschap. Ben ook erg benieuwd.
Als dit spam is dat is dan zouden veel andere berichten überspam zijn..
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ik denk dat het spam is omdat er niks anders dan Festool gereedschap langs komt, er 0,0 dieper ingegaan word over het hoe en wat en er verder van deze man ook geen andere filmpjes over eventuele andere projecten beschikbaar zijn.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.243
291
Heelsum
Nou, ik geloof niet dat festool dit soort reclame nodig zou hebben...

Laten we het zo zeggen, de 16e weten we het als we zijn channel checken, lijkt mij in ieder geval leuk om te ijken hoe hij dat gaat doen..... is idd niet echt een review te noemen dat dan weer niet.
 

Pieter Troch

Nieuw lid
12 okt 2011
6
0
@ all:

zo druk bezig met het project dat ik dit forum niet aan het volgen was.
Het is geen spam maar een aankondiging van het filmpje dat ik maak ikv de Festool wedstrijd waarbij je een review maakt van Festool.
De replica maak ik enkel en alleen door gebruik te maken van de Festool machines in mijn bezit en heeft zeer goed weer wat alle mogelijkheden zijn en hoe nauwkeurig ze werken.

De voornaamste reden waarom ik de teaser heb gepost is omdat de eerste 10 inzendingen beloond werden met een extra prijs.
Als mijn uiteindelijke filmpje gepost is laat ik deze post verwijderen.

er kruipt meer tijd dan verwacht in het monteren van de 56Gb aan filmmateriaal en ook voor de soundtrack werk ik iets zeer speciaal uit samen met een collega.
Ik hoop zondag 23/10 jullie nieuwsgierigheid te belonen!
Abonneer je op mijn kanaal zodat je het filmpje als eerste te zien krijgt.

P
 

peterderooij

Actieve deelnemer
7 sep 2008
584
0
Pieter Troch zei:
Abonneer je op mijn kanaal zodat je het filmpje als eerste te zien krijgt.

Geabonneerd! Hoewel ik het filmpje niet persé als eerste hoef te zien (filmpjes op youtube slijten niet) ;)

success met monteren!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.