even voorstellen.

tijn

Nieuw lid
29 aug 2010
1
0
Zoals velen zal ik me even voorstellen na al tijden rondgekeken te hebben.
martijn 40 jaar en van beroep lasser/onderhouds monteur met eigen bedrijf.
Ik heb voor mijn zoon een bed van steigerhout gemaakt en al div verbouwingen in huis.
Sinds de komst van onze 3e kleine mijn hobby zolder moeten inleveren maar kan de pret voor werken met hout niet drukken.
Ik heb net als sommige andere op dit forem de ziekte van de groene stekker. Heb hier al een aardige verzameling van zodat het aan het gereedschap niet kan liggen. Eenigste nadeel is altijd tijd tekort. weet wel dat als je iets moois wil maken er de tijd voor moet nemen en heb de eigenschap om dingen te snel te willen waardoor wel gebeurd dat sleuven of gaten aan de verkeerde kant komen waarna je denk misschien volgende keer eerst een tekening.
Verder zie heel veel mooie werkstukken waardoor je je bijna niet voor durf te stellen want ben ik maar een prutser in spe'.
Hoop hier nog veel te leren.
Martijn
 

WR1944

Oud hout
Welkom. Ik zit in het zelfde schuitje als jij. Ruim 5 jaar terug ben ik serieus begonnen met houtbewerken. Ik heb wel vele klusjaren achter de rug en naast loodgieteren en electriciteit kwam daar ook wel eens houtbewerken bij kijken.
Om m'n gebrek aan handvaardigheid te compenseren kocht ik ook apparatuur met die groene stekker. Dat is me goed bevallen. Sinds ik m'n beitels goed scherp kan maken ben ik ook langzaam meer handwerk aan het doen. M'n producten zijn in het algemeen vrij simpel en niet zo sjiek afgewerkt als sommige medeforummers plegen te doen. Desondanks plaats ik verslagen op het forum, gedeeltelijk om mensen van mijn handigheidsniveau te stimuleren om ook de simpele dingen te tonen en anderszijds om, indien van toepassing, typisch Amerikaanse werkwijzen of gereedschappen te tonen.
Wees dus niet bescheiden of verlegen, plaats je berichten of vragen, ook als het simpel lijkt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.