Snijplanken uit essen en walnotenhout

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hallo fijne mensen,

Je neemt een hele stapel essen balkjes, daar gooi je wat walnotenhout tussendoor. Vlakken,zagen,schaven en wat plakken-> Dan heb je ineens wat snijplanken of serveerplanken. Eventueel zou je het zelf nog aan de muur kunnen hangen!!



Deze projecten zal ik meenemen naar OpenDagHout en zijn dan daar te koop. 100% van alle opbrengsten van mijn verkopen gaan die dag naar KIKA. Tja, wat moet zo'n plankje dan gaan kosten ? Daar zal ik komende week even over nadenken.

Attached files
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Hee Rick,

dat is weer mooi gelukt! Krijg nu pas in de gaten wat je met die tekeningen bedoelde!!! Hahaha
Die plankjes ben je zo kwijt denk ik!

Gr. G.A.V.
 

nyckle

Actieve deelnemer
21 mei 2010
359
27
Zonde om er op te snijden! :shock: Even "oefenen"en je kan er prachtig op schaken en dammen!

Heel mooi!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Begin deze week heb ik wat nieuwe ontwerpen gemaakt voor vergelijkbare projecten. Het ontwerpen is vaak al de helft van het plezier. Gelukkig houdt mijn dochter van inkleuren, da's dus mooi makkelijk!!


Wordt vervolgd
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Rick
Gaan deze planken ook mee naar de verkoop op de open dag? Ik wil graag een groot model mee naar huis nemen. Het hebben van één RICKKOORMAN staat hoog op mijn verlanglijstje .

Tot Zondag. Hugo
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
He Hugo,

yep de snijplanken gaan zeker mee. Ik had ze al hier kunnen verkopen maar ik wilde ze graag meenemen naar opendaghout. Er staat er nu dus 1 gereserveerd voor Hugo!!
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Ik vind wel dat Hugo ze niet voor 4 uur mee mag nemen ;)...... Ik (en vele andere) wil ze ook nog zien :shock:

Ik neem mijn camera mee om ideeën op te doen, en misschien maak ik ook nog wel eens zoiets
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hahaha Ja da's ook wel weer waar. Echter probeer ik die dag zoveel mogelijk financiele middelen in te zamelen voor KIKA. Dus wie iets van wil kopen dan zal ik niet snel nee zeggen.

Ik hoop zelf ook weer een heleboel nieuwe ideeen om te doen en vooral veel forumleden te ontmoeten!!
 

PeerSchoen

Actieve deelnemer
4 feb 2011
118
0
Maar als ik het forum zo een beetje lees heb jij wel meer om te showen als alleen die snijplankjes ;)
En hopelijk verkoop je veel, zeker voor KIKA, maar ook als waardering voor jouw werk... :)
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Peter
Het is voor mij een dagje uit , ik zal mijn aankopen zo lang mogen laten liggen, ik hoop je zondag tegen te komen. Bakie doen ??
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hugo heeft zijn snijplank meegenomen. De 2 kleinere zijn ook verkocht. Er is nog 1 snijplank in mijn bezit. Deze gaat echter komende week op reis door Nederland. Hij komt een tijdje aan de andere kant van Nederland te staan. Ik hoop dat ik de komende tijd wat tijd en energie kan vinden voor mijn nieuwe ontwerpen. Deze zijn al klaar, zaag en schaaflijst tevens al gemaakt.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.