Gereedschappen beurs 8-10-2011

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Op zaterdag 8 oktober is er weer de jaarlijkse gereedschappen beurs.
Ben vier dagen daarvoor jarig dus denk dat ik wel even ga kijken en mezelf op een verjaardag cadeau trakteer.
Het begint om 11.00 en is om 15.00 afgelopen.
Ugchels Belang
Bogaardslaan 81
7339 AN
Apeldoorn
 

coko

Post veel
6 apr 2008
1.138
3
Nederweert
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar aangezien dat het georganiseerd wordt door ducotools ga ik er vanuit dat het allemaal oud maar wel kwaliteits handgereedschap is, dus er zal weinig tot niets met een stekker te vinden zijn.
 

Seek

Oud hout
10 mei 2009
2.679
4
coko zei:
Ik ben er zelf nog nooit geweest, maar aangezien dat het georganiseerd wordt door ducotools ga ik er vanuit dat het allemaal oud maar wel kwaliteits handgereedschap is, dus er zal weinig tot niets met een stekker te vinden zijn.


Een paar jaar geleden ben ik geweest. Er ligt alleen antiek of semi antiek gereedschap. De beurs is vrij klein maar er liggen wel hele bijzondere dingen. Verwacht geen superkoopjes, de verkopers weten wel wat ze hebben.

Ik twijfel nog of ik weer eens ga. Op zich leuk, maar ook een eind weg en ik heb niet echt iets nodig op dit moment.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.