Backpacken China

brambomb

Actieve deelnemer
23 apr 2011
184
0
Amsterdam
www.brambomb.nl
Ik ben deze zomer wezen backpacken in China en heb het ongelofelijk naar mijn zin gehad.

Een reisverslag van mijn vakantie heb ik ook gemaakt en wil het delen met de mensen die het leuk vinden. Misschien zet het aan tot een eigen reis.

http://www.brambomb.nl/wp-content/uploads/2011/07/China-2011.pdf


896744048_ca2aab218d.jpg
 

jan pranger

Post veel
29 jun 2009
1.982
36
www.arstorno.nl
Hartelijke dank, dat ik even mee mocht genieten van je reis door China. Het geeft toch een aardig beeld van het China zoals zich dat bij jou op het netvlies stolde. Prachtige natuurfoto's en een keurige tekst met korte zinnen. Nogmaals dank.
vr.gr. Jan Pranger.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Wow, super verslag en gave reis! Was je ticket naar China maar een goede 500 euro?
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Mooi verhaal !!! Je hebt het Terracotta leger gezien, wow. Dat lijkt me ook nog wel eens gaaf. Vorig jaar was er een klein deel te zien in Nederland, helaas kon ik deze toen niet bekijken.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Leuk verslag man.
Ondanks dat ik er voor mijn 1e baan een jaar heb gewoond, heb ik helaas nooit de mogelijkheid gehad zo veel te reizen en zo veel moois te zien. Wel een beetje jaloers dus :p
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Bram

Het is net of ik onze vakantie van een paar jaar terug herbeleef. Het is een GEWELDIG land, ontzettend leuke mensen, veel te zien en te doen. Zoals jij het beschrijft is het er ook, licht chaotische op een leuke manier.

Heel erg bedankt voor het plaatsen van dit stuk. Al plannen voor volgend jaar ???????

Hugo
 

brambomb

Actieve deelnemer
23 apr 2011
184
0
Amsterdam
www.brambomb.nl
Bedankt voor alle reacties. Erg leuk om te lezen.

Het reizen vind ik echt super en wil volgend jaar ook weer lekker weg. Waarheen weet ik nog niet maar het moet dit weer overtreffen. Alleen wordt het nog best moeilijk.

Ik heb mijn reis geboekt via ebookers. Via deze site kan je d.m.v. alle filters erg goedkope reizen vinden.
 

Renault

Post veel
14 jun 2009
1.040
5
hee mooi man! Ik ben afgelopen maanden (20 april tot 4 augustus) in Schotland en Ierland geweest, ook echt heerlijk. Ik heb alleen niet zo een uitgebreid verslag ervan gemaakt zoals jij dat eigenlijk hebt gedaan; renevanderzee.waarbenjij.nu. Waarom heb jij er eigenlijk op deze manier voor gekozen om er een verslag van te maken? voor je eigen of...? Erg mooi om te lezen en ook erg mooie foto's!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.