PDA

Bekijk Volledige Versie : restmateriaal plaatmateriaal

Jules Bosma
23-01-09, 21:08
Hallo allemaal,
ik heb regelmatig redelijk grote hoeveelheden restmaterialen berkentriplex 18mm.
Voor de liefhebber is er nog best wat leuks van de maken, ik vind het dan ook zonde om het allemaal weg te gooien.
Het materiaal is prachtig om kinderspeelgoed van te maken.
Als er iemand intresse heeft, mag die het materiaal gratis komen ophalen.

Groet,
Jules Bosma
http://www.cncwerk.nl

houtmannetje
23-01-09, 21:55
Jules WAAR zit je Ik maak voornamelijk objecten van multiplex ik zou graag een keer wat komen halen

oops ik heb al gezien waar je zit maar Herenvee is net iets te ver.
Veel Noorderlingen hier op het forum trouwens

jaap
23-01-09, 22:20
@houtmannetje, misschien een leuke gelegenheid om eens wat forumgenoten te bezoeken, daar in dat hoge Noorden??

jaap

Athanor
23-01-09, 22:22
Jaap, je neemt me de woorden uit de mond.... Als we hier nu nog een geschikte werkplaats voor hem weten.... Maar ja, moet hij weer verhuizen ;)

Fons

Jules Bosma
23-01-09, 22:31
Wil je gerust een seintje geven wanneer er weel een pallet vol staat?
Heb op dit moment zo'n 50 ronde schijven diameter 30 cm een 50 vierkant bordtje 20x20cm staan, niet zoveel dus.
Ik ben net verhuisd met mijn bedrijf en heb net grote hoeveelheden restmateriaal weggegooid!
Nog ongeveer een kub (bigbag) reststukjes berken/mdf, is eigenlijk rommel.
Groet,
Jules

jaap
23-01-09, 22:36
@fons, wie wil er nu niet in ons mooie Heitelan wonen??

jaap

Athanor
23-01-09, 22:41
Ja, Hoe kan ik er aan twijfelen he? En dan eens per 20 jaar een elfstedentocht op de koop toe! En al die serieuze collega's houtbewerkers met dan niet te vergeten straks een pallet vol multiplex die hij hier geinspireerd door 't Heitelan tot fraaie objecten transformeert!

Ik zie het al gebeuren!

Fons

houtmannetje
23-01-09, 22:51
hmmm ik moet komende week naar een werkplaats gaan kijken

hier wat info
BEGANE GROND:

ENTREE/HAL: Voorzien van pantryblok en afzonderlijk betegeld toilet en fonteintje, trapopgang naar eerste verdieping.
BEDRIJFSHAL: circa 182 mē. Voorzien van betonvloer, diverse elektriciteitsaansluitingen en overheaddeur.

1e VERDIEPING:
Fraaie KANTOOR annex SHOWROOMRUIMTE: circa 111 mē. Deze ruimte is nog te voorzien van een indeling.
EXTRA KAMER
MAGAZIJN- VOORRAADRUIMTE: circa 60 mē

OPMERKING: De bedrijfshal heeft een afzonderlijk kadastraal nummer en alle energievoorzieningen zijn gescheiden. De bedrijfsruimte is bereikbaar via een kleinschalig industrieterrein dat is gesitueerd aan de noordoost kant van Bavel. De snelle ontsluiting na Breda en diverse uitvalswegen zoals de A 58. A27 en de A16.

De bedrijfshal is voor meerdere doeleinden geschikt bv opslag of werkruimte in combinatie met showroom of kantoor.

De mogelijkheid bestaat om bij deze bedrijfshal deze woning met kantoorruimte (voormalige garage) te huren,
waarvan de indeling als volgt is:

Begane grond: Woonkamer 48mē, open keuken, bijkeuken, kantoorruimte en aanpandige multifuntionele kamer.
1e Vedieping: 3 slaapkamers, badkamer.
2e Verdieping: 2 slaapkamers.
Deze woning is te bereiken via het Wikkeveld.

daar vandaan is het ongeveer 175 km naar Heerenveen

peterderooij
23-01-09, 23:30
Dat is een mooi optrekje houtmannetje, neem je het huis er ook bij? Vooral dat roze hemelbed ziet er puik uit ;)

houtmannetje
23-01-09, 23:42
het huis is niet helemaal mijn smaak en een tikje te groot, maar als het doorgaat neem ik het er waarschijnlijk wel bij,, spannend hoor!!
dit is het huis
http://houtmannetje.nl/foto/188_groot.jpg

Jules Bosma
23-01-09, 23:50
Ik ben even kwijt wat dit met het restmateriaal te maken heeft?!? :D

Athanor
23-01-09, 23:56
Vrijdagavond...drukke week gehad... glaasje wijn...leuk forum, dan worden we wel eens wat persoonlijker, praten we over andere dingen dan "tanden" :mrgreen:

:o Ik ga naar bed, tot morgen!

houtmannetje
24-01-09, 00:04
sorry Jules soms gaat een topic door wat er wordt geantwoord helemaal offtopic

ik vind overigens de aanbieding die je in de starter geeft helemaal top

rickkoorman
24-01-09, 08:03
wowww,jules

wat een mooie machine! ik denk dat ik mijn bovenfrees in ga ruilen!!!hahaha. ik las dat je bedrijf in heerenveen gevestigd is. het lijkt me erg interessant om eens te komen kijken. is dit misschien mogelijk? misschien zijn er wel meer forumleden die dit erg interessant vinden.

de naamborden zien er erg straks uit, vooral diegene waar ook de beitels op staan. het enorm roze kinderbed is erg gaaf. dit heb ik zelf ook gemaakt op een veel simpelere wijze

succes met je bedrijf!!

rick

Jules Bosma
24-01-09, 12:08
Beste Rick,
Ik ben met mijn bedrijf net verhuisd, nu nog bezig met inrichten.
Naast de CNCmachine komt er een volledige machinale bij, bedoeld voor massiefhoutbewerking.

Wanneer er intresse is kunnen we ook werk maken voor mensen uit dit forum. Maar ook zagen/lijmen/schaven is mogelijk tot 60 cm breed.
Krijg regelmatig aanvragen voor ontwerpen die eenmail moeten worden uitgevoerd, leveren in bouwpakket. Daarbij zitten veel particulieren
Het blijkt een markt te zijn.

Wanneer ik wat verder ben met inrichten mag je gerust een keer langkomen en het geheel bekijken, je bent van harte welkom.

Groet,
Jules

Athanor
24-01-09, 17:44
Ik ben even kwijt wat dit met het restmateriaal te maken heeft?!? :D

Gelukkig kun je breed lachen als we "offtopic" zijn....

Wanneer ik wat verder ben met inrichten mag je gerust een keer langkomen en het geheel bekijken, je bent van harte welkom.

Misschien kun je een "open ochtend" houden voorbelangstellende forumleden als je zover met de inrichting bent. Heerenveen is in ieder geval voor de noorderlingen goed bereikbaar. Wie weet doet Houtmannetje hetzelfde voor de zuiderlingen als hij zo gelukkig is weer een werkplaats te hebben??

Fons

Jules Bosma
24-01-09, 18:35
Vind ik een goed plan, kunnen we met z'n allen gaan spelen met de CNC en de andere machine.
Jaap heeft inmiddels al intresse getoond, zelf voordat ik lid werd van dit forum.
Wie zou er mee intresse in hebben?!?

Wat mij betrefd is het geen probleem hiervoor een zaterdag te pakken, wie heeft intresse?

Groet,
Jules

rickkoorman
10-05-09, 06:34
hallo hallo

hoe is het met de vorderingen met de werkplaats? ik was benieuwd of je nog triplex heb liggen waar je vanaf wil.

groetjes

rick

Jules
10-05-09, 10:10
Beste Rick,
de werkplaats is vrijwel geheel ingericht en Jaap is al een keer lang geweest.
Ik heb een stuk of 50 ronde schijven liggen, berken triplex 18mm en een 25 stroken MDF 18mm, maar ongeveer 200x1000mm.
Daarnaast nog een groot aantal Populieren panelen van ongeveer 300x500mm, 18mm dik.

Alles gratis op te halen.

Groet,
Jules

rickkoorman
10-05-09, 17:04
jules

ik zou graag een keer langskomen om te kijken naar de werkplaats. mocht je dan wat plaatmateriaal hebben liggen dan kan ik dan evt meenemen als dat goed is.
hoor graag van je wanneer het schikt.

rick

Ad de Crom
10-05-09, 19:26
Nou Houtmannetje, dit huis past precies bij jouw status.
Ad :)

Jules
15-05-09, 21:32
Beste Allemaal,
kijk even om mijn site (http://www.cncwerk.nl) daar heb ik een routbeschijving staan.
Graag eerst even bellen, want ik ben (nog) niet alle dagen in de werkplaats.
Zie de site voro meer info.
Groet,
Jules

King Rich
02-05-17, 12:57
Goedemiddag Jules,

heb je nog wat liggen?
Ik woon in Dachten dus nog geen 30 minuten rijden.
m.v.g.
Richard

fantic
02-05-17, 13:16
Ondanks dat het een redelijk oude post is waar je op reageert, is het misschien handiger om via de vernoemde website (http://www.cncwerk.nl) even contact te zoeken.

H.Katan
03-05-17, 08:17
Ondanks dat het een redelijk oude post is waar je op reageert, is het misschien handiger om via de vernoemde website (http://www.cncwerk.nl) even contact te zoeken.
Redelijk oud ljkt me een understatement

King Rich
03-05-17, 08:19
Reeds gedaan.