Opsporing verzocht!!

A

Anonymous

Guest
2a8hv07.jpg


:mrgreen: :mrgreen:
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Beste Henkes,

Is er geen zon geniet dan van de rest om je heen er zijn zoveel andere mooie dingen.
Als het regent kan je ook nog gaan knutselen in ieder geval doe iets nuttigs en ga niet zit te kniezen om dat je het gele ronde ding niet kan vinden.

Siomon :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ik kan me inderdaad zo'n ding herinneren.....is wel een tijdje geleden. Komende week komtie vast wel weer tevoorschijn!!
 
A

Anonymous

Guest
simon zei:
Beste Henkes,

Is er geen zon geniet dan van de rest om je heen er zijn zoveel andere mooie dingen.
Als het regent kan je ook nog gaan knutselen in ieder geval doe iets nuttigs en ga niet zit te kniezen om dat je het gele ronde ding niet kan vinden.

Siomon :D

Beste Siomon.

kniezen ken ik niet,maar blijkbaar weet jij goed wat het is??

:mrgreen:
 
A

Anonymous

Guest
Heb ik gedaan Siomon,en ik hield me afzijdig van pessimisten en azijnpissers.

:mrgreen:
 

simon

Actieve deelnemer
10 dec 2010
357
19
Zuid-holland
Henkus zei:
Heb ik gedaan Siomon,en ik hield me afzijdig van pessimisten en azijnpissers.

:mrgreen:

Henkes alsje mijn berichtje goed gelezen zou hebben ,,ik citeer"

Is er geen zon geniet dan van de rest om je heen er zijn zoveel andere mooie dingen.
Als het regent kan je ook nog gaan knutselen in ieder geval doe iets nuttigs en ga niet zit te kniezen om dat je het gele ronde ding niet kan vinden.

Dan kan je hier uit opmaken dat ik juist een optimist ben en geen pessimist,daarom hoorje mij niet zeuren als de zon een keer niet schijnt.
Zo ik ga nu stoppen en wens je toch nog mooie en zonnige dagen.
Simon
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.