PDA

Bekijk Volledige Versie : Opsporing verzocht!!

Anonymous
28-08-11, 08:47
http://i51.tinypic.com/2a8hv07.jpg

:mrgreen: :mrgreen:

jpandriesse
28-08-11, 11:19
:mrgreen:

simon
28-08-11, 11:20
Beste Henkes,

Is er geen zon geniet dan van de rest om je heen er zijn zoveel andere mooie dingen.
Als het regent kan je ook nog gaan knutselen in ieder geval doe iets nuttigs en ga niet zit te kniezen om dat je het gele ronde ding niet kan vinden.

Siomon :D

de Haan
28-08-11, 12:15
Ik heb haar gisteren nog gezien!

jan pranger
28-08-11, 12:22
Hij is nu hier, dus als je snel komt............naar Lemmer.
vr.gr. Jan Pranger.

houtslager
28-08-11, 18:12
:D ha ha

k

rickkoorman
28-08-11, 18:26
Ik kan me inderdaad zo'n ding herinneren.....is wel een tijdje geleden. Komende week komtie vast wel weer tevoorschijn!!

WR1944
28-08-11, 20:12
Dat is een van de weinige voordelen van een orkaan hier. De rest van de week is het prachtig zonnig weer. En dan hebben we ook nog de Indian summer. Met 7 hittegolven achter de rug mogen we hier eigenlijk niet klagen.

Anonymous
28-08-11, 22:02
Beste Henkes,

Is er geen zon geniet dan van de rest om je heen er zijn zoveel andere mooie dingen.
Als het regent kan je ook nog gaan knutselen in ieder geval doe iets nuttigs en ga niet zit te kniezen om dat je het gele ronde ding niet kan vinden.

Siomon :D

Beste Siomon.

kniezen ken ik niet,maar blijkbaar weet jij goed wat het is??

simon
29-08-11, 17:59
Dan had je toch op school meer op moeten letten.

Anonymous
29-08-11, 20:53
Heb ik gedaan Siomon,en ik hield me afzijdig van pessimisten en azijnpissers.

simon
29-08-11, 21:04
Heb ik gedaan Siomon,en ik hield me afzijdig van pessimisten en azijnpissers.

Henkes alsje mijn berichtje goed gelezen zou hebben ,,ik citeer"

Dan kan je hier uit opmaken dat ik juist een optimist ben en geen pessimist,daarom hoorje mij niet zeuren als de zon een keer niet schijnt.
Zo ik ga nu stoppen en wens je toch nog mooie en zonnige dagen.
Simon