Al meer dan 2000 forumleden

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Zeer gewaardeerde forumleden,

julllie inzet en bijdragen hebben er voor gezorgd dat ons houtbewerkersforum inmiddels de 2000 geregistreerde leden is gepasseerd. Rick mailde me deze week al dat we dicht bij kwamen en J. Koster was de 2000e die zich vandaag inschreef. Ik weet niet hoe we een virtueel feestje zouden moeten vieren, maar ik proost vanavond op deze mijlpaal!!

jaap
 
A

Athanor

Guest
Ja goed hè? En gisteren als 35000 berichten, een weekend van mijlpalen hoor!

Fons
 

WR1944

Oud hout
Gefeliciteerd, niet alleen de moderator/gelegenheidsgever maar ook de houtfanaten met hun vaak wondermooie ontwerpen en wetenswaardige bijdragen.
Als ik dit forum vergelijk met andere fora heb ik de indruk dat dit forum relatief veel actieve gebruikers heeft. Zijn er statistieken beschikbaar van andere fora (en dit forum) om te zien welk percentage actief is in een aflopende hoeveelheid postings? Het lijkt me interessant te zien in hoeverre dit forum afwijkt van andere en in welke mate. Sommige fora hebben een grotere hoeveelheid leden maar een beperkte harde kern met veel-posters. Andere daarentegen zijn wat "vlakker" in de grafieken.
Ik ben alleen maar nieuwsgierig. ;)
 

kire

Actieve deelnemer
5 jun 2010
140
2
Ja inderdaad proficiat de beste forum over houtbewerking die ik op internet al ben tegengekomen.
 

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.777
446
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Dat is inderdaad een mooie mijlpaal!

WR1944 zei:
Als ik dit forum vergelijk met andere fora heb ik de indruk dat dit forum relatief veel actieve gebruikers heeft. Zijn er statistieken beschikbaar van andere fora (en dit forum) om te zien welk percentage actief is in een aflopende hoeveelheid postings? Het lijkt me interessant te zien in hoeverre dit forum afwijkt van andere en in welke mate. Sommige fora hebben een grotere hoeveelheid leden maar een beperkte harde kern met veel-posters. Andere daarentegen zijn wat "vlakker" in de grafieken.
Ik ben alleen maar nieuwsgierig. ;)

Dat is mij inderdaad ook opgevallen. Als je kijkt naar de vooral Engelstalige fora, daar kun je soms echt een week hebben dat er bijna niks gebeurt. Hier is het raar als er een dag niks gepost wordt. Zo'n grote taal is wel mooi, maar ze kunnen zich niet onderscheiden van elkaar. Daarnaast zijn er natuurlijk tientallen Engelstalige fora, en maar één Nederlandse. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden; ik las bijvoorbeeld laatst dat de Nederlandstalige Wikipedia in verhouding tot het aantal moedertaalsprekers de grootste is van allemaal. Maar ik dwaal af.. ;)

Het is een feit dat dit forum mijn hobby een heel andere dimensie heeft gegeven.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.