verlijmsysteem

decor

Actieve deelnemer
7 feb 2009
41
0
Ben op zoek naar een verlijmsysteem om panelen te verlijmen. Iemand ervaring met het plano verlijmsysteem van scheppach?
 

Jesse

Actieve deelnemer
25 jul 2010
254
1
HOI,

Deze staat ook op mijn verlanglijst het is een goed systeem maar wel prijzig.
Waarom gebruik je geen lijmtangen? dit is net zo efficiënt en ik doe het al jaren zo.

Mvg. jesse
 
A

Anonymous

Guest
decor zei:
Ben op zoek naar een verlijmsysteem om panelen te verlijmen. Iemand ervaring met het plano verlijmsysteem van scheppach?

Ik weet niet wat ze nieuw kosten,maar ik heb 4 staanders en 2 rails die in onbruik
zijn geraakt .
Voor een goed bod mogen ze weg.

:cool:
 

Henkie

Actieve deelnemer
13 jul 2011
108
3
Wat wil
Henkus zei:

Ik weet niet wat ze nieuw kosten,maar ik heb 4 staanders en 2 rails die in onbruik
zijn geraakt .
Voor een goed bod mogen ze weg.

:cool:

wat wil je voor de pers hebben?
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Ik heb bij Axminster een aantal sets van deze gehaald en bij de lokale ijzerboer een aantal rechthoekige kokers gehaald (kan ook van hout overigens). Hier klem ik mijn panelen mee en dat werkt prima.

100176_l.jpg

http://www.axminster.co.uk/axminster-ax ... prod32169/
 

robert01

Nieuw lid
13 jan 2010
14
0
Henkes,

Bij Axminster kosten 2 staanders plus een rail van het model 1100 lang euro 195,-
Zou betekenen dat je een prijs van 200,- redelijk vindt?

In dat geval heb ik zeker interesse!

Mvrgr. Robert
 
A

Anonymous

Guest
Leuk bedacht,echter heb ik ze in NL gekocht,en we gaan dus uit
van die prijsstelling.

;)
 

robert01

Nieuw lid
13 jan 2010
14
0
Hmm.... zag dat hetzelfde setje op de scheppach site euro 380,- kost, betekent 760,- voor de combi van 4 klemmen en 2 rails model 1100. Helft zou dan dus die 380,- zijn oftewel zo goed als de nieuw prijs in de UK. Komt alleen nog 36,- transport bij

Originele interesse kwam van decor maar wellicht kan je aan geven voor hoeveel je ze weg doet.

gr. robert
 
A

Anonymous

Guest
Ik denk dat 300 e de lading ruim dekt.
Eenmalig gebruikt,zgan.

Kijk maar wat je er mee doet.

:cool:
 

robert01

Nieuw lid
13 jan 2010
14
0
Klusfoobje,

Hierbij de specs voor het 1100 model, 120 mm dus

Plano 1100 start set
Including 3 adhesive presses, 1 wall-mounted slide rail 35mm (L) x 130mm (W) x 1,120mm (H). Maximum workpiece height 1,050mm, thickness 120mm. Maximum workpiece length 1,200mm.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.