Opbergkistjes voor tissue's

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Hallo,


Enige tijd geleden kreeg ik het verzoek om een kistje te maken voor het opbergen van tissue's. Normaal maak ik helemaal niets meer in opdracht maar dit keer was het anders. Ik kon alles maken wat ik wilde......nou......kijk daar kan ik wat mee.

Ik had eens wat geprobeerd met multiplex en op zich was dat wel grappig.

18mm berken multiplex
haakse slijper met saburr tooth disc
heleboel schuurpapier

De "Rubens Box "





Goed daar project 2 :
Dit is een vervolg op een eerder project "Box with Curves "





Goed dat was het tot zover!!

Attached files
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Als ik nog eens een traantje weg moet pinken dan zou ik graag zo'n doosje gebruiken. :mrgreen:

Die organische multiplex dozen blijven mijn favoriet, erg leuk.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Het blijkt dat de meeste mensen die multiplex-variant mooier vinden maar persoonlijk hou ik meer van "echt"hout.

@houthasses : wanneer het zover is , geef maar een gil dan breng ik je een doosje,haha
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
De kistjes zijn aangekomen bij het eindstation. Alles naar wens en toen kwam de vraag of ik er nog meer wilde maken. Dit procede is mij goed bevallen. Iemand geeft een globaal idee en daar ga ik dan zelf mee verder. Kistje maken en opsturen dus geen eindloze heen-en-weer-gepraat over het goedkeuren van een ontwerp.

De opbrengsten voor deze 2 kistjes zijn naar Stichting Doe Een Wens gegaan. Ik heb geen hout hoeven kopen voor deze projecten dus 100% kon overgemaakt worden. http://www.doeeenwens.nl/
 

monkeyfreek

Actieve deelnemer
25 jan 2011
286
0
knappe kistjes Rick !
Ik vindt het Rubens kistje heel luik geworden , en het heeft dan nog eens bijna dezelfde naam als mij :lol:
Ik denk dat ik hier de zakdoekdoosjes ook maar eens ga opfleuren :)


groetjes
ruben
 

Dirkhj

Actieve deelnemer
Wat een schitterend effect van een op zich zelf eenvoudig en makkelijk te verkrijgen materiaal als Multiplex.
Gewone kistjes zijn er al genoeg in de wereld, ik vind de "rubens box" een pracht, complimenten

M.v.g. Dirk
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.