Maxx LZ 1000 lintzaag

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Hoi allemaal

Ik heb voor 4 tientjes een leuk hobby lintzaagje gekocht zijnde de Maxx LZ 1000, en hij werkt prima, is nog nieuw volgens mij zat geen krasje op, dus best een goeie koop voor weinig, 1 probleem ik heb er geen gebruiksaanwijzing bij gekregen, dus vervangen van het lint kan wel eens lastig worden. Is er toevallig iemand die deze machine heeft en bereid is mij een kopietje van de gebruiksaanwijzing te sturen ? Of weet iemand hem online te staan, ik kan hem niet vinden.

Alvast hartelijk dank evt

HF
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Simon je bent geweldig, dank je wel, nu ga ik nog zoeken waar ik een nieuw lintzaag ervoor kan kopen want de eerste heeft het reeds begeven, alsie goed ingesteld staat kwa spanning dan moet je er toch een tijdje mee voort kunnen lijkt me

Thanxxxxxxxxx HF
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Zit er mogelijkheid voor stofafzuiging op en zo ja heb je dat ook gebruikt?
Als er namelijk te veel stof/spaanders tussen lint en loopwiel terecht komen kan je lint ook knappen. Verder het er ook niet te hard doorheen willen drukken of op andere manieren forceren.
 

herbieferbie

Actieve deelnemer
8 aug 2011
229
1
Oud gastel
Ja stofafzuiging zit er op hoor, ach beginnerspech, moet alleen ff zien te ontdekken waar ik zon nieuw lintzaagje kan kopen, is dat per see merkgebonden of bestaat er ook universeel op lengte ?

Grt Sjaak
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.