PDA

Bekijk Volledige Versie : Ik heet Dirk

Dirkhj
02-08-11, 20:27
Mij zelf: Ik ben houtbewerker in 2 disciplines met name Houtsnijden en de laatste paar maanden houtdraaien
Werkplaats: Op mijn site http://www.houtsnijatelier.nl staan zijn enkele foto's van mijn werkplek.
Werk: In mijn werk heb ik niets met hout te maken gehad, en mijn enige "kunstzinnige" opleiding is die tot cineast. Het werk dat ik nu maak zijn voornamelijk gebruiksvoorwerpen die niet als zodanig te gebruiken zijn zoals b.v. een houten jack
Andere Hobby"s: Motorrijden, Sportklimmen, Drummen, Vliegvissen

Houthasses
02-08-11, 20:54
Welkom Dirk,

Ik heb je site even bekeken, en wat een mooi spul. Een veelzijdig talent ook zo te zien.

Welkom op het forum!

rickkoorman
03-08-11, 06:33
Dirk,

Welkom op dit mooie forum!! Ik ben onder de indruk van je werk!!

jan pranger
03-08-11, 07:25
Dirk welkom op dit forum. Ben benieuwd welke draaibank je hebt.
Groeten uit Lemmer, Jan Pranger.

schrijnwerker
04-08-11, 10:35
Dirk,
Van harte welkom op dit mooie forum.
Ik ben erg onder de indruk van je houten jas.

Groet Menno

Athanor
04-08-11, 21:20
Hallo Dirk,

Eindelijk een Leeuwarder erbij op het forum! Welkom!

Fons

mootje
06-08-11, 10:33
welkom op dit forum dirk, en mooi spul op je site.leuk om te zien.

RickT
06-08-11, 11:23
Welkom Dirk

Mooi spul daar op je website. Dat noemen wij hier "Gouden Handjes" hebben. ;)

Veel plezier op dit forum.

jaap
09-08-11, 17:15
Welkom op ons forum Dirk. Wat een prachtige werkstukken staan er op je site en eindelijk (weer?) een houtsnijder er bij.

jaap

burijn
09-08-11, 20:39
Ha Dirk,

Mooi, weer een houtsnijder :D

10 Dec staat in m'n agenda!
kun je doorgeven waar?
Kom ik kennismaken!

groet,

Burijn.

Dirkhj
09-08-11, 22:35
Bedankt voor de complimenten, die zijn vanzelfsprekend wederzijds want ik heb me natuurlijk niet voor niets aangemeld voor deze site.
Ben erg onder de indruk van het enthousiasme,de grote kennis van zaken en de leuke reacties van de leden, waaronder enkele collega houtsnijders. Ik ken er geen, maar daar komt dankzij Burijn verandering in op de markt aan de Lange Nering op zaterdag 10 december van 11.00 tot 17.00 uur te Emmeloord.
Het beantwoorden van de vragen zal ik maar rekenen als een onderdeel van het voorstellen en het hier doen.
Mijn eerste draaibankje was een eigen construktie van een wasmachinemotor en een borstboormachine
De huidige draaibank is een HBM 450, prima ding maar is te koop en zal worden vervangen door iets met een grotere centerafstand en een draaibare kop om ook buiten het bed te kunnen draaien.