Hallo,

Crea

Nieuw lid
12 jul 2011
3
0
Na enkele malen op dit forum terecht te zijn gekomen, wil ik me nu toch ook wel aanmelden.
Ik ben graag creatief bezig met hout en soms vraag ik me af waarom bv dit hout kromtrekt en dat niet, waar ik dit of dat kan vinden. Vandaar dat ik via google nogal dikwijls hier terecht kwam.
Ik woon in België meer bepaald in Vlaanderen. En bij mijn weten bestaat zo'n forum bij ons niet.
Ben ik blij dat ik hier terecht kan.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Hallo Crea, van harte welkom op ons forum. Ik zag dat je al een vraag had over gestoomd berken, voor een opdracht. Ben je een professional of is het hobby? Wat heb je zoal al gemaakt?

jaap
 

Crea

Nieuw lid
12 jul 2011
3
0
Ik ben professioneel bezig met interieurinrichtingen maken dus keukens, badkamermeubels, dressings,... maar meer design gericht. dus weinig in massief, wel plaatmateriaal met Formica, fineer.... Nu moet ik prijs geven voor een keuken met een werkblad in gestoomd gelamineerde berk. En dit is blijkbaar moeilijk te vinden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.