Veilingwinnaar op ons marktplein

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Karin Buskermolen van Veilingwinnaar vroeg of ze wat houtbewerkingsmachines op ons marktplein aan mocht bieden. Ik heb daar ja tegen gezegd en ben benieuwd wat ze aan gaat bieden.

jaap
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
timmertje zei:
ha die japie , even je gummetje gebruikt .

ja, commentaar is prima, maar niet in de posting van een ander, doe dat hier maar.
Ik kreeg keurig een verzoek van Karin voordat ze haar gereedschap aanbood en als iemand vriendelijk wat vraagt ..... De regels zijn niet heilig en als er voldoende draagvlak is, passen we ze wat aan.
Ik heb al eens eerder geschreven dat ik wel een hele eigen oplossing voor ons marktplein zou willen hebben, waarin forumleden ook hun werkstukken te koop aan kunnen bieden. Mijn software man dacht, dat we met het fotoalbum wel uit de voeten zouden kunnen, maar dat vind ik niet, vandaar dat die optie ook weer uit het menu is gehaald. Ik hoop na de zomer een mooie oplossing online te hebben. Ik zal ruim op tijd mijn plannen verder toelichten.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.