Oude Festool modellen

spitakiller

Actieve deelnemer
16 jun 2010
43
0
Hallo

wie weet er een zaak/webshop waar je nog de vorige Festool modellen kan kopen? Zo wil ik nog een stofzuiger aanschaffen. Het vorige model de CTL 22 bijvoorbeeld, voldoet aan mijn eisen. Overal zijn nu alleen de nieuwe modellen (CTL 26) te verkrijgen. Weet iemand wat dat soort zaken met hun "oudere" modellen doen als er een nieuwere versie van een apparaat gemaakt wordt?

groeten!
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
ik denk dat ze gewoon verkocht worden tot ze op zijn. je zou kunnen kijken op marktplaats of toch de nieuwere versie kiezen.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Vooral marktplaats, 2ehands etc. in de gaten houden.
Ik weet dat er in Amsterdam een zaak zit die in gebruikte gereedschappen handelt, daar kan je wellicht ook wel wat vinden. Zaak heet geloof ik: "Used products".
 

neel

Actieve deelnemer
2 feb 2010
350
10
Rotterdam
Die modellen kun je alleen nog 2e hands verkrijgen.
Zoals al vermeld Marktplaats, waar soms bijna ongebruikte CT22 & CT33 modellen worden aangeboden.
Kijk ook eens op BVA, dat is een veilingsite van failiete inboedel van aannemers en timmerfabrieken.
Hieronder de link naar Festool, waar op dit moment 5 stuks stofafzuigers worden aangeboden.
http://www.bva-auctions.com/search?...DKkx_bavU2aTro21q01gcuImw==&__fp=gPaffwN4Q7Y=
Soms zien ze er niet uit, maar een beetje schoonmaken wil al veel helpen. En via de site van Festool kun je alle kapotte en/of ontbrekende onderdelen nog gewoon opzoeken en via de dealer bestellen. Als je zelf handig bent kun je die zelf monteren wat daardoor relatief goedkoop wordt.
 

koffiedrinker

Actieve deelnemer
12 jun 2008
252
9
Ik ben wel gefascineerd door het idee om liever met het oude model te werken.
Het nieuwe model heeft een paar pluspunt(jes) ten opzichte van het oude model.
 

spitakiller

Actieve deelnemer
16 jun 2010
43
0
eigen is het idee heel simpel: kosten. Ik hoop eigenlijk voor een leuk prijsje een nieuw "oud" model te vinden ;-)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.