Vakantie in Indonesie?

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Een beetje een ongewoon bericht voor dit forum maar mocht een van jullie naar Indonesie, Sumatra gaan dan zou een veelzijdige houtbewerker, nu vooral een houtdraaier, daar heel welkom zijn om daar een aantal mensen praktische instructie te geven.
Meer gegevens over dit bijzondere al 30 jaar lopende intiatief voor vooral lichamelijk gehandicapte kinderen aldaar zijn te vinden op onderstaande link.
Daar kan ook informatie naar toe gestuurd worden over bijvoorbeeld kralen maken, kralen draaien, en ander leuk draaiwerk (voorbeelden) voor verkoop.
http://www.harapanjaya.nl/
Wat is er mooier als je hobby combineren met het welzijn van andere mensen als je daarvoor de gelegenheid hebt.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hoi,

Ik ben wel van plan dit jaar naar indonesie te gaan. Alleen ben ik niet gezegend met welke vorm van vakmanschap dan ook op het gebied van hout bewerking. Ik zal de website eens lezen en kijken of ik op een andere manier wat kan bijdragen.

Thom
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.