Mijn combimachine!!

Fons68

Nieuw lid
19 okt 2009
6
0
Hallo,
En daar is ie dan..... Na jaren van knustelen met 230v cirkelzagen, vlak-vandiktebanken en frezen een fantastische Toolmax 3x 3pk 380V combinatie machine. Zelfs met een langgatboor en automatische aanvoer unit. Heb hem vandaag opgehaald (wat een gewicht.... pffff) en "inelkaar" gezet. De vorige eigenaar gebruikte alleen de zaag, frees en vandikte functies. De bladen van de vlakbank zaten er dus niet op. (ook bijna niet te tillen overigens....) Tevens maakte hij geen gebruik van de roltafel (weet niet zeker of dat zo heet). Nu wachten op Liander die woensdag a.s. de 400V komen aansluiten.
Ik hou jullie wel op de hoogte. Alvast een paar foto's
Groet Fons

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Zo, dat is een beste machine!! Heb je rekening gehouden met de ruimte die je rondom de machine nodig hebt ? Niets is zo vervelend is dat er iets klem komt te zitten wanneer je de vandikte-optie gebruikt. De machine drukt wel door!!
 

Fons68

Nieuw lid
19 okt 2009
6
0
Hallo Rick,
Ja dat moet allemaal wel goed gaan. Hij staat nu nog op een pallet om hem met een pompwagen te kunnen verplaatsen, maar eigenlijk moet er nog wielen onder. Ik moet nog uitvogelen wat de beste manier daarvoor is.... Groet Fons
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.