stofzakken voor Karcher...

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
246
2
Weet iemand of er ook herbruikbare stofzakken voor de karcher bestaan, of anders een goed(koop) adresje voor gewone zakken.
Ik gebruik de machine vooral voor mijn circelzaag en bovenfrees. Zonder stofzak zit mijn filter binnen notime vol en zuigt niet meer. Met stofzak gaat dit aanzienlijk beter, maar gaan de zakken wel erg hard.

Overigens heb Ik een Karcher wd3500.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ronald,

Niet echt een adres voor stofzakken maar is de aanschaf van een DustCyclone geen goed idee. Er zijn meerdere mensen op dit forum die dit gebruiken. Dit scheelt echt enorm in het verbruik van stofzakken.
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Ik koop mijn zakken altijd bij http://www.destofzak.com
Ik heb er verder geen aandelen of belangen in. Heb daar nu een paar keer besteld en zijn (volgens mij) redelijk aan de prijs.

Je kunt ook een mail naar hun sturen met de vraag of zij een alternatieve stofzak voor jouw zuiger hebben, heb ik zelf ook gedaan.
 

Creatief_Met_Hout

Actieve deelnemer
2 jul 2010
246
2
@Dave Bedankt, ik heb ze een mailtje gestuurd.
@Rick Tja, ik heb de machine hier speciaal voor aangeschaft, waarschijnlijk dat het fijne zaagsel het filter snel verstopt als ik geen zak gebruik.
Toch raar, volgens mij moet dat toch gewoon kunnen.
 

HansH

Nieuw lid
11 apr 2015
1
0
Ik heb een Karcher WD3200. Gebruik een T-shirt als zak. Alle openingen dichtmaken, en de nekopening met een tirap (of iets permanenters) dichtsnoeren. Werkt goed! Herbruikbaar en gratis!

Succes ermee.

Hans
 

jberends

Actieve deelnemer
7 aug 2011
133
4
Ik heb stofzakken besteld op amazon.de. Daar staan diverse aanbieders, ook van whitelabel Kärcher stofzakken. Binnen 3 dagen bezorgd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.