stuntfietser, ongelofelijk

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Ongelovelijk ? Hoe fietsen jullie dan naar het werk? Ik doe niet anders, hahaha

Echt gave film, ga straks even zijn site bekijken, tevens even naar BandOfHorses luisteren
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Ik fiets veel, maar zo, huh nee, ik heb al mijn tanden nog, dus voor mij laat dat maar.
Ik heb daar wel bewondering voor, hij zal best wel eens flink op z'n bek gegaan zijn.
Geef mij toch maar een stuk hout om in te bijten.
Leuk fillempje Jaap.
Groetjes, Ad
 

Dave

Actieve deelnemer
12 aug 2010
168
0
Maar ja, hij kan misschien geen schroef in een stuk hout draaien ;(
 

WR1944

Oud hout
Het gekste dat ik ooit heb gedaan was met m'n fiets over een betonnen rand rijden van 30 cm breed. Dat was in Frankrijk begin 80er jaren waar een weg werd verbeterd. Links en rechts een verval van een halve meter met grove brokken puin. En dat over een lengte van ruim 2 km en 15 kg op de bagagedragers. Helaas geen video-opname. :mrgreen: Halverwege denk je: was ik toch maar die 30 km gaan omrijden maar als je weer normaal asfalt onder je hebt krijg je een gevoel van voldoening ondanks je verkrampte ledematen.
Maar het is inderdaad een knap staaltje wat die jongeman uithaalt.
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Remon-Hamberg zei:
Als jullie dat mooi vinden moet je dit eens zien.
[youtube]
[/youtube]

Sean Burns - Anthem 2 , die doet ook sicke sprongen van gebouwen etc.

@Remon-Hamberg en andere geinteresseerden, lees hier nog even hoe je een youtube filmpje in je bericht plaatst.

jaap
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.