deurtje krom getrokken

betyar

Actieve deelnemer
30 jan 2011
43
0
Goedemorgen,

Ik heb een aquariumombouw gemaakt en nu zijn twee van de vier deurtjes krom getrokken, het zijn eiken deurtjes van 22 mm dik en 5 cm brede stijlen met in het midden een 4 mm gefineerde triplex plaat. Nu weet ik niet wat de werking van triplex is en ben ik bang dat door uitgelopen lijm de triplex vast is komen te zitten en daardoor de deurtjes krom trekken. Ik heb ze nu d.m.v. stoom en hete lucht wat rechter gekregen, het is acceptabel zeg maar, maar nu vrees ik toch voor een dezelfde werking binnen enkele maanden. Weet iemand een oplossing??
 

A.N

Actieve deelnemer
Hallo,

Het kan bijna niet van het triplex komen.
Waarschijnlijk zit het kromtrekken eerder in de eiken deurstijlen zelf.
Als je net een stukje reactiehout te pakken hebt voor de deurstijlen gaan die later kromtrekken, moeilijk zo niet onmogelijk om dat weer helemaal recht te krijgen en houden.
 

betyar

Actieve deelnemer
30 jan 2011
43
0
Bedankt voor de reactie, we zullen de tijd even afwachten anders wordt het een nieuwe deurtje. :cry: :cry:
 
A

Anonymous

Guest
Weet je zeker dat er geen vocht van het aquarium,condens of wat dan ook vrij komt?

;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.