Carved Box Walnoot en Pau Amarelloe

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Een tijdje terug had ik hier als eens een prototype van gemaakt. Vandaag de laatste stukken erin gemaakt en wat laagjes DanishOil aangebracht.

Dergelijke projecten zal ik zeker nog eens maken. Je zou heel goed meer lagen kunnen aanbrengen om zo je eigen multiplex te maken.

Attached files
 

Houthasses

Actieve deelnemer
22 okt 2010
589
1
www.youtube.com
Te gek, wat een kleuren! :eek: Zin dit naturel kleuren of heb je nog zitten beitsen??

De beste doos tot nu toe vind ik. Hoe heb je het schuren klaar gekregen, je kan immers niet overal netjes met de nerf mee schuren.
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Rick, ik heb dat prototype gezien destijds, vond het toen al aardig.
Het afgewerkte exemplaar is erg mooi.
Net als Jan zei, een boek hieroverr schrijven zou nog niet zo een gek idee zijn.
Trouwens zo je eigen multiplex maken geeft je weer andere ideen, daar zou je ook schalen van kunnen maken, misschien wel iets om over na te denken.
groetjes, Ad
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@ wouter: beitsen? nope, dat doe ik nooit. wel heb ik een stuk gewaterd esdoorn liggen waarvan de tekening beter uit zou komen met wat extra kleur

@ jan&ad, ik heb echter nog zoveel meer ideeen wat ik wil gaan maken dat een boek er vast niet van gaat komen. de projecten stromen soms mijn hoofd in. :D
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
@ Wouter : Bedankt, tijdens de bouw van het doosje diende de komende eigenaar zich al aan. Het prototype stond al bij hun thuis in de ruwe vorm. Het leek me wel een leuk idee om hun dan het afgewerkte geheel te geven. Mocht ik weer iets dergelijks maken dan laat ik het weten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.