ook maar even voorstellen

boompje

Actieve deelnemer
11 apr 2011
25
1
ik ben Chris, ik ben ondertussen zelfstandige in België. Ik doe zowat alles wat niemand anders doet en dan nog wat extra :D . Vooral interieur is mijn ding.
Van opleiding ben in schrijnwerker(6jaar), 7de jaar dakwerken. Ondertussen meer dan 5 jaar avondschool houtsnijden.
Ook houtdraaien is een passie. Ik draai wel wat professioneel maar das niet echt de hoofdzaak.
Leuke projecten waren oa Replica van het veldmusket van Napoleon(klant is koning), een kast maken van appelaar met een leuke geschiedenis,...

Zal later wel eens wat foto's plaatsen van werkstukken.

Chris
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Chris

Welkom op het forum. We zijn hier gek op foto's en wachten er vol spanning op. Kan dit boompje ;) ook zijn woonplaats in de avatar vermelden, best handig voor mensen in de buurt.

Hartelijke groet Hugo
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
armadaman zei:
Hallo Chris

Welkom op het forum. We zijn hier gek op foto's en wachten er vol spanning op. Kan dit boompje ;) ook zijn woonplaats in de avatar vermelden, best handig voor mensen in de buurt.

Hartelijke groet Hugo
Hugo, zijn woonplaats staat vermeld hoor, en boompje van harte welkom van een bijna belg, zo kort wonende bij de belgische grens
Ad
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.