PDA

Bekijk Volledige Versie : ook maar even voorstellen

boompje
12-04-11, 19:58
ik ben Chris, ik ben ondertussen zelfstandige in BelgiŽ. Ik doe zowat alles wat niemand anders doet en dan nog wat extra :D . Vooral interieur is mijn ding.
Van opleiding ben in schrijnwerker(6jaar), 7de jaar dakwerken. Ondertussen meer dan 5 jaar avondschool houtsnijden.
Ook houtdraaien is een passie. Ik draai wel wat professioneel maar das niet echt de hoofdzaak.
Leuke projecten waren oa Replica van het veldmusket van Napoleon(klant is koning), een kast maken van appelaar met een leuke geschiedenis,...

Zal later wel eens wat foto's plaatsen van werkstukken.

Chris

armadaman
12-04-11, 20:06
Hallo Chris

Welkom op het forum. We zijn hier gek op foto's en wachten er vol spanning op. Kan dit boompje ;) ook zijn woonplaats in de avatar vermelden, best handig voor mensen in de buurt.

Hartelijke groet Hugo

Ad de Crom
12-04-11, 21:13
Hallo Chris

Welkom op het forum. We zijn hier gek op foto's en wachten er vol spanning op. Kan dit boompje ;) ook zijn woonplaats in de avatar vermelden, best handig voor mensen in de buurt.

Hartelijke groet Hugo
Hugo, zijn woonplaats staat vermeld hoor, en boompje van harte welkom van een bijna belg, zo kort wonende bij de belgische grens
Ad

rickkoorman
13-04-11, 05:30
Van harte welkom op dit mooie forum!!

franksken
13-04-11, 08:20
Dag Chris, blij om nog een landgenoot te zien op dit leuke forum :D . Ben benieuwd naar je werkstukken. Frank

mootje
13-04-11, 08:56
welkom hier op het forum, en houtsnijwerken... daar ben ik nieuwsgierig naar. ;)

Houthasses
13-04-11, 17:27
Welkom Chris, ben benieuwd naar je werkstukken, vooral de veldmusket! :shock: