Voorstellen

Aad

Actieve deelnemer
24 jul 2009
59
0
Hallo allemaal, Ik kwam er onlangs achter dat, hoewel ik reeds sinds september 2009 op dit forum verblijf, ik mij nog niet heb voorgesteld. Bij deze dus.
Mijn naam is Aad en woon in de omgeving Bergen NH. Sinds een jaar of 3 ben ik gegrepen door de houtkoorts :) en die koorts is nog steeds niet gezakt. Ik heb in 2010 een meubelmakerscursus gevolgd (voor beginners uiteraard) in Egmond en daar heel wat geleerd. Ook ben ik gegrepen door het houtdraaien en daarom ben ik sinds enige tijd lid van Radius. Jullie (en ik ook) zijn gek op foto's dus zal ik binnenkort wat oploaden. Hier alvast een "troon" voor de Labrador van mijn zoon met op de achtergrond een radiatorombouw die ik allebei voor hem heb gemaakt.
M.vr.groet,

Aad.

Attached files
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Aad, fijn dat je je even voorstelt!!! Ja, het houtvirus valt moeilijk te genezen :D

De labrador vind je nu vast enorm aardig.
 

Aad

Actieve deelnemer
24 jul 2009
59
0
Hallo Jan, ik ben begonnen met een ferm draaibank, heb deze gemodificeerd en uiteindelijk na 3 maanden weer verkocht. Nu heb ik een kleine HBM 450 waar ik tot nu toe tevreden mee ben.
Wat betreft Radius; we hadden elkaar mogelijk afgelopen weekend kunnen ontmoeten tijdens de open dag in Broek op Langedijk. Ik was er zaterdag tot 14:00 uur en het was zeer druk en gezellig met zeer veel werkstukken.

M.vr.groet,

Aad.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.