inca

Ben

Nieuw lid
9 feb 2011
1
0
Hallo met inca Ben, mijn Major inmiddels verkocht, iemand anders blij mee gemaakt, tenminste
daar ga ik van uit, als iemand nog wat zoekt er staat een hele mooie set op markplaats
in Zeeland Hulst, helemaal origineel, major met langgatboor, een tijdje terug heeft iemand mij
gebeld over bevestiging knoppen, mischien dat ik hem via deze snelweg kan bereiken
ik heb knoppen kunnen vinden bij Welberg Revalidatie Techniek, mooi alternatief, en
handiger dan naar Zwitserland fietsen, mischien kan ik hem zo nog helpen, groeten
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
He Ben,

Fijn om te lezen dat je nog steeds dit forum bezoekt. Er zijn vast veel mensen met vragen over inca machines en het is dan fijn om iemand met veel vakkennis te kennen.

Wat was je laatste project?
 

David80

Actieve deelnemer
25 nov 2009
461
1
Zelf heb ik een Inca Lintzaag. De motor is helaas overleden dus die moet in nog laten reviseren/vervangen. Maar het zijn mechanisch gezien oerdegelijke machientjes. Heb ook een oude productfolder van Inca. En alle machienes zijn gewoon topspul, kwalitatief beter dan wat er tegenwoordig wordt gemaakt voor de heimwerker.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.