Gaasdoek voor kast of dressoir

Gerjon

Nieuw lid
15 jan 2011
3
0
Ik wil een tv kast maken waar geen dichte deur voor zit, maar een soort gaas of doek waar de afstandsbediening (infra rood) doorheen kan. Dan kan de kast dicht blijven tijdens het kijken.

Heeft iemand ervaring met (liefst donker) stevig doek of gaas of dit ooit ergens gezien?

Dank en groet!
Gerjon
 

@lex

Actieve deelnemer
26 okt 2010
242
0
Ik denk dat een hoop speakerdoek IR-doorlatend zal zijn. Wat je kan proberen als je speakers hebt met doek: neem een van de 'grilletjes' af en houd deze tussen RC en versterker/cd-speler/etc.

Wat ook werkt en een stuk subtieler is:

Marmitek PowerMid!

Hiermee kan je toch gewoon deurtjes voor je kastje maken terwijl de RC toch gewoon blijft werken.

@lex

PS Heb je katten?
 

armadaman

Post veel
10 okt 2010
1.276
5
Barendrecht
Hallo Gerjon.

Ik heb jaren vliegers gebouwd. Het basis materiaal is spinnakernylon. Dit is een verzamelnaam voor allerlei soorten doek. Het is er in heel veel kleuren soorten en diktes. Kijk maar eens op de link.

http://www.depaddestoel.nl/catalog.php? ... 11_656_657

Het doek is kleurecht,stevig( zakt niet uit)
Icarex Polyester/Mirai/Spinnaker Nylon dik/Chikara/Polyester Mylar.
Dit zijn enkele soorten die ik veel gebruikt heb. Bel eens met de winkel en vraag naar Martin. Hij is de man voor alle vragen.

Succes Hugo
Ik heb even getest, de AB gaat er prima doorheen. Mail even een huisadres ik heb wel wat afvalstukjes liggen.
 

Robby

Nieuw lid
19 mrt 2011
4
0
Denk er aan dat de toestellen warmte afgeven, die tot het slecht of niet functioneren kunnen lijden wanneer de warmte niet weg kan.
Robby BB
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.