nieuw forumlid + werkstukken

avos

Post veel
10 nov 2008
772
115
omg Haarlem
Hallo,

na al een paar keer het forum bekeken te hebben, met erg veel plezier overigens, mijzelf geregistreert. Ik vind het leuk wat werkstukken van mezelf te laten zien, maar wil met name ook leren van de aanwezige kennis hier op het forum.


Hieronder foto's van wat werkstukken:

Attached files
 

Ad de Crom

Actieve deelnemer
17 aug 2008
702
0
addecrom.hpage.com
Hallo Avos, van harte welkom.
Erg mooie spulletjes maak je, en zoals ik zie ben je veelzijdig.
Bedankt voor het posten van je erg mooie eigengemaakte spullen.
Ad
 

avos

Post veel
10 nov 2008
772
115
omg Haarlem
Dag Ad,
leuk om te lezen dat je het mooi vind.

Heb inmiddels gelezen en gezien dat jij ook prachtige dingen maakt. Deed me weer even denken aan toen ik een jaar of 12 was. Mijn pa haalde van zolder een vreemd uitziend apparaat. Bij nader uitleg bleek het een draaibank te zijn. Althans daar moest het voor doorgaan. Hij bestond uit een oude wachmachine motor en een frame van black en decker. Door de lokale machinebouwer voorzien van een centreerpunt. Heb ik een hoop lol aan beleefd... Een van de eerste werkstukken was een kaarsenstandaard voor mij opa en oma. Hij staat er nog steeds! Heb laatst het draaibankje nog eens meegenomen bij mijn ouders vandaan, maar het motortje is inmiddels overleden. Overigens wel een van de eerste dingen waardoor ik echt lol in houtbewerking begon te krijgen. Waar het allemaal al niet goed voor is....

groet
Arnout
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.