Wat is hier gebeurd??

  • Onderwerp starter Anonymous
  • Startdatum
A

Anonymous

Guest
106cwag.jpg


Een gratis luchtbedvulling voor de goede oplossing.
Tevens kans om deel te nemen als amateur bij het 1e blootloperszomercongres in het Vondelpark.

:cool:
 

avos

Post veel
10 nov 2008
770
115
omg Haarlem
Je kon geen afscheid nemen van je kapex, dus heb je hem mee in de slaapkamer genomen. Toen je partner over aandacht, sfeer en ongezellig begon heb je het licht uitgedaan en de laser van de kapex aan laten staan voor de nodige sfeer? zo iets?
 
A

Anonymous

Guest
Mwah,kapex is goed,slaapkamer etc is fout.
Is jouw partner in voor dat soort dingen dan?
Oppassen met je speelgoed op de Kapex he................



Als je me een pb stuurt met je adres,doe ik morgen je luchtbedvulling op de post.
Veel plezier met je prijs!!

:mrgreen: :mrgreen:
 

pepijn

Actieve deelnemer
3 nov 2010
169
4
De beschermkap kleurt goed mee, het lijkt erop alsof je een aantal ledjes in de kap hebt bevestigd :lol:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Je was een balk aan het afkorten en toen bleken daar allemaal vuurvliegjes in te zitten met als een gevolg een bloedbloed op het zaagblad van je kapex.
Ik wil graag voor de 2e prijsoptie in aanmerking komen :D
 
A

Anonymous

Guest
rickkoorman zei:
Je was een balk aan het afkorten en toen bleken daar allemaal vuurvliegjes in te zitten met als een gevolg een bloedbloed op het zaagblad van je kapex.
Ik wil graag voor de 2e prijsoptie in aanmerking komen :D

Helaas fout Rick.
Het was een plank,en de vuurvliegjes bleken rode mieren te zijn.

Je krijgt wel een troostprijs.
:lol:
Een voetreis naar Rome!
Stuur een pb met je gegevens,dan stuur ik je de details.

Volgende keer beter.

:mrgreen: :mrgreen:
 

Hubert.

Actieve deelnemer
21 mei 2008
300
0
Krimpenerwaard
Ik wil best een gok doen, maar ik doe geen uitspraken tot ik de belofte heb dat ik nog kans maak op een geheel onverzorgde voetreis naar Siberië waarbij ik geheel gratis gebruik mag maken van de openbare weg met overnachting onder de sterren ;)
 
A

Anonymous

Guest
Sorry,die garantie geef ik niet.
Deze prijs moet er ook nog uit !

Amateur bij het 1e blootloperszomercongres in het Vondelpark.

Wie maakt me los??

:mrgreen:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.