wie o wie

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
de titel zegt het (bijna) eigenlijk al, zijn er leden van dit forum die in maart de demo verzorgen in de timmerwerf in de Lier? en wie gaat er naartoe?

ik ben zo nieuwsgierig hoe je de vazen goed hol kunt krijgen, dieper dus dan die 5 cm die ik voor mekaar krijg. als ik dieper wil dan gaat de beitel behoorlijk klappen, en een andere beitel is er niet. dus mijn vraag/verzoek; ik zou dit graag in de praktijk zien hoe dit in z'n werk gaat. welke beitels je nodig hebt ed. ook hoop ik dat er ruimte voor is om dit te laten zien. of evt op een andere manier.

ik hoor het graag van ju;llie en wie weet tot ziens ;)
 
De tentoonstelling in de Lier is van Radius afdeling Haarlemmermeer http://www.houtdraaieninderhaarlemmermeer.nl in samenwerking met vormgevers in hout. Van deze groep maak ik deel uit. 19 maart 2011 is de volgende demonstratie. Dit gebeurd mbv een kleine draaibank waar geen grote dingen op gedraaid kunnen worden. Het door jou gevraagde uithollen zal daar niet aan de orde kunnen komen. Zelf gebruik ik een systeem waar ik behoorlijk diep mee weg kom. Als je wilt neem dan contact met me op dan kan ik systeem aan je laten zien. Ik woon ook in Zuid-Holland.
 

b_art

Nieuw lid
16 jan 2011
10
0
Hallo,
zat deze topic even te lezen en wil eigenlijk wel de datum weten wanneer de tentoonstelling in De Lier is. Denken jullie dat ik daar met iemand in contact kan komen die mij ook kan verder helpen? Kom zelf uit Naaldwijk...
Lees anders even de topic over de kagamibuta netsuke...
Ben benieuwd naar de tentoonstelling!
Groeten Bart
 

mootje

Post veel
31 dec 2010
820
0
zuid-holland
de eerste link doet het niet, staat een r teveel in, ;) .....inderhaarle...., maar bij het andere bericht staat ie wel goed.

dank quirinus, en je hebt pb
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.