Bezoek aan Annette Koehnen

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Al vanaf de eerste keer dat ik haar zag was ik onder de indruk van haar prachtige werk. Die eerste keer was twee jaar geleden op Fort bij Vechten. Laatst won ze nog de eerste prijs bij de wedstrijd "knappe kistjes donderse doosjes" in de categorie massief hout bij de professionals.

Annette heeft een waanzinnig mooie opleiding gehad in de USA bij Krenov. Ik zou zeggen bekijk haar website eens. http://www.fingerprintfurniture.nl/

Vandaag ben ik bij haar langs geweest in de buurt van Heerhugowaard in Noord Holland. Annette wat een geweldige mooie werkplaats heb je, met een fantastische sfeer en uitstraling. Ik vond het zeer gezellig en een mooi ervaring om daar bij jou te zijn. Thanks! :D

Attached files
 

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Hemski, onze vliegende reporter in het veld! Mooi verhaal en 2 prijswinnaars op 1 foto!! Maarre.. wie heeft die foto nu gemaakt? Dezelfde truc haalde je ook al uit met Andrew Crawford. Heb je een mooie assistente?

jaap
 

hemski

Actieve deelnemer
31 mrt 2008
281
2
Die heb ik nog niet. Was dit een open sollicitatie van je? :D

Neem je direct aan! :cool:
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Ik heb een nieuw begrip voor jou ontwikkeld hemski, als aanvulling op een globetrotter en dat is een wwtrotter oftewel een woodworkingtrotter
Ja, Annette, die kan er wat van en dan had ze deze zomer toch ook een prijs gewonnen met een stoel. Bij Dick. Toch?
 

dopeling

Actieve deelnemer
16 mrt 2008
447
6
Arnhem
Zo zie je maar: Kennis is pracht.

Begrijp ik nou dat je twee van deze stoelen bij Annette hebt besteld Jaap?

Potverdulleme,........ plofkont, :lol:
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
wowww, wat een vakwerk. website ziet er super uit maar de werkstukken zijn werkelijk fantastisch. hulde,hulde!!!!

zou ook graag een bezoekje brengen


rick
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.