mooi tafelblad van stuk stam

samuelb1002

Actieve deelnemer
25 feb 2011
59
0
Hallo


ik laat mij altijd verblinden door tafels van bubinga of ovangkol waar de randen niet netjes afgekant zijn maar nog de grillige vorm van de boomshors volgen.

Nu heb ik twee vragen bubinga enovangkol zijn natuurlijk heel mooi omdat ze een prachtige tekening hebben en mooi donker gekleurd zijn maar kan dit ook met andere houtsoorten die minder duur zijn.

Twee ik zou graag een dergelijk blad zelf maken met eventueel een paar stalen poten onder het blad. Lukt dat zomaar een blad kopen en dan simpelweg een paar poten eronderschroeven?

En welke houthandel raden jullie aan?

Samuel

Bijvoorbaat dank voor jullie hulp !
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Ovangkol is niet zo ontzettend duur toch? valt bij mijn houthandel (van der naald) wel mee.

Ik was daar van de week en zag een paar platen padoek liggen, prachtig rood met een duidelijke scheiding naar het wittige spint, prachtig.
Zit alleen wel in het noorden tussen groningen en friesland.
 

samuelb1002

Actieve deelnemer
25 feb 2011
59
0
Hallo

Ik woon in belgie brussel. Maar ik wel bereid een eind te rijden als ik daarmee een mooi blad kan vinden. Ik ben wel specifiek op zoek naar een blad waar je dus de grillige randen van de stam in ziet.

Samuel
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.